ფიტნესი

სარეაბილიტაციო ცენტრი

 



კლინიკა მედის თანამედროვე ფიტნეს დარბაზი აღჭურვილია  ექსკლუზიური შეკვეთით მხოლოდ ქალებზე ადაპტირებული 2015 წლის Teqhnogym-ის ტრენაჟორებით.

სრული კომფორტი. საშხაპეები ინდივიდუალური პირსახოცებით. 

 

ვარჯიშობთ შეუზღუდავად ორშაბათიდან კვირის ჩათვლით, დილის 8-დან საღამოს 11 საათამდე. 

 

საჩუქარი ფიტნესის პაციენტებს:   სტეპ-აერობიკის  ჯგუფური ვარჯიშები ორშაბათიდან შაბათის ჩათვლით 12:00 , 14:00, 16:00 , 18:00, 20:00 საათზე!

 

 

 

 

 

სტეპ-აერობიკის ჯგუფური ვარჯიში მიმდინარეობს სტეპ-პლატფორმების გამოყენებით, მუსიკის თანხლებით.

სტეპ აერობიკა იყენებს მოძრაობებს კლასიკური ვარჯიშებიდან და ახდენს ფეხების, თეძოების, დუნდულების გავარჯიშებას.

ხელს უწყობს კოორდინირებული მოძრაობის გამომუშავებას

სტეპ აერობიკის საშუალებით შესაძლებელია საათში 800 კალორიის დაწვა

➡არის წონის კორექციის საუკეთესო საშუალება

➡ტონუსში მოყავს კუნთები

➡მაქსიმალურად სწრაფად ვიღებთ სასურველ შედეგს

სხეულის მოძრაობას ხდის მოქნილს

 

 

 

 
.


 პილატესი- დაიხვეწეთ სხეული უსაფრთხო და ჰარმონიული ვარჯიშებით
.
პილატესის ვარჯიშები არის გაწელვითი სახის, სადაც ჩართულია ყველა კუნთი, ხელის თითებიდან დაწყებული ფეხისწვერებით დამთავრებული. 
პილატესის ვარჯიშის დროს თქვენი სხეული გონებასთან ერთად მუშაობს და ეს იძლევა უკინალურ შედეგს.პილატესის მეთოდის მიხედვით, ადამიანის განვითარება ცხოვრების იდეალური წესშია ჩადებული, რაც მხოლოდ ფიზიკური, გონებრივი და სულიერი წონასწორობის საშუალებით მიიღწევა.
.
პილატესის მეთოდის პრინციპებია
• სუნთქვა – სისხლის უკეთესი ცირკულაციისათვის
• ცენტრირება –სიზუსტე , მოძრაობების და ტექნიკის ზუსტად დაცვა.მოძრაობის თანაბარი შესრულება პაუზის და გაჩერების გარეშე
• კონცენტრაცია – ფოკუსირება იმ ვარჯიშზე რომელიც სრულდება
• კონტროლი – კუნთების კონტროლი
პილატესის უპირატსობებია

• ამაღლებს კუნთების ტონუსს.
• სხეულის მოძრაობას ხდის მოქნილს.
• მთელი სხეულით მუშაობთ , ნაცვლად იმისა, რომ ამუშაოთ ცალკე ზურგი, ცალკე პრესი ან ცალკე ფეხები
• პილატესი ამუშავებს შიდა კუნთოვან ფენას, რომელსაც ჩვეულებრივი ფიტნეს ვარჯიშები ვერ წვდება.
პილატესი მოქნილი და ლამაზი სხეულის საწინდარია!

 

 


.
კიქ ბოქსინგი - ქალბატონებისათვის ყველაზე სასურველი და პოპულარული ვარჯიში. მუშაობს სხეულის ყველა კუნთი, ამკვრივებს და ხვეწავს სხეულის კონტურებს
.
 კიქ-ბოქსინგი - კარდიო კიქ-ბოქსინგი წარმოიშვა სამი განსხვავეული დისციპლინისგან: საბრძოლო ხელოვნება, აერობიკა და ბოქსი.
კიქ-ბოქსინგის უპირატესობებია:
• კალორიების დაწვის საუკეთესო საშუალებაა
• ტონუსში მოყავს კუნთები
• სხეულს ქმნის მოქნილს
• აუმჯობესებს სისხლის ცირკულაციას
• ვარჯიშში ჩართულია მთელი სხეული
• საუკეთესო თავდაცვის საშუალებაა
• აუმჯობესებს კოორდინაციას
• ხსნის სტრესს და აგრესიას
• მატებს თავდაჯერებულობას
კიქ-ბოქსინგი-ეს სახალისო თავაცვის საშუალებაა!
.

ტაი ჩი - ჩინური საბრძოლო გამაჯანსაღებელი ხელოვნება

ტაი ჩი (უდიდესი ზღვარი) არის ჩინური საბრძოლო ხელოვნება, რომელიც არეგულირებს ადამიანის ენერგიას და სასიცოცხლო ფუნქციებს.

  • ავითარებს და დადებითად მოქმედებს გულ-სისხლძარღვთა სისტემაზე
  • დადებითად მოქმედებს სასუნთქ ორგანოებზე
  • არეგულირებს და ამაგრებს ნერვულ სისტემას
  • ავითარებს ძვალ-კუნთოვან ქსოვილს
  • სხეულს ხდის მოქნილს და პლასტიურს

 

ტაი ჩის ვარჯიშები შეიცავს საბრძოლო ილეთებსაც, რომელიც გამოიყენება თავდაცვისთვის.

 


 გაწუხებთ სქოლიოზი და ხერხემლის პრობლემები? კინეზო თერაპიის ვარჯიშები სპეციალური სარეაბილიტაციო Technogym-ის კინეზისის კედელით.

 


.


.
 პოსტ სარეაბილიტაციო პროგრამა - ოპერაციის შემდგომი აუცილებელი სარეაბილიტაციო ვარჯიშების ნაკრები: დაუბრუნდით ჩვეული ცხოვრების რიტმს სრულყოფილად. შეინარჩუნეთ ოპერაციის შემდგომ მიღებული